Do what you want

Assalamualaikum warrahmatuallahi wabarakatu 
and hello to you , selamat tengahari to you . sorry lah lama kita tucks updatess blogg . sumpah iteww indu ile-ll ekat awak semua / fuck lah babi , ayat rempits . aku tak suka langsung rempits . pembetulan *sorry lah sebab lama saya tak update blog ni . sure saya rindu saya dengan member-ll saya . haha .yang updatess sikit-ll tuhh saya tak tahu nak tulis apa . that'why pendek je . macam tak ada entry je . huu 

do what you want ? buat lah apa kau suka , aku tak heran sedikit pun lahai . eh , korang dah nak sekolah kan . dah ready ke belum ? aku entahlah . buku sekolah pun tak tulis nama lagi . nanti aku kena pergi kedai lah pula . alolo . eh *aku* . weh sory , saya tak perasan , tak elok untuk saya menggunakan perkataan *aku* . haha /poyo je saya ni kan . 

haha . eh korang , facebook dah bosan lah sekarang , tak tahu nak buat apa .  korang tengok image dekat bawah ni .
haha . comel kan . agaknya cenggini lah rupa saya kalau buat mulut muncung . comel kan . haha biasalah tuh . haha 
bosan ohh . oh okay lah korang ni last saya updates blogg . saya kena study lah . online pun dah kena jarang sekarang . so korang thanks a lot . Don't you dare to copy mine . Thanks you