Cinta ' Lelaki is boy and perempuan is girl ' . haha . sama je kan

Assalamualaikum. tak jawab dosa, klau jawab sayang menyayangi~ hehe
im sho sho sho sowwy sbb dah lamew tuckxz updates blogs yaww awh awh. BiAsEw lah ken, JaNjI perempuan belum tentu janji palsu, wakaka. sowwy coz im use rempit word. I like. thanks kepada followers twitter , blog and formspring. muahhhh kanan kiri pipi :p


Tittle tak betol -,- so , what the hell , ni merepek je pun . bila aku dah bosan . ni lah kerja aku

1 )Aku suka boy yang jenis tenang je. dia mcm watlek watpeace watcool. ni tak, yang jenis nak berak or childish updates pon nak tulis dekat status. memang aku akan ignore dia je lah haha. tapi boy yang terlalu tenang pon tak boleh jugak -_- nanti apa dia nak ckp semua terus terang. kalau mcm tu mesti dia komen pasal muka aku, 

Aku ni tak lah lawa sangat macam korang kan kan ? Setiap boy yang comment picture dekat facebook korang , mesti cakap ' Pretty ' ,. and dari situ perempuan mula rasa diri dia hot . ! Jangan rasa diri tuhh hot . sebab neraka lagi hot tau tau ! So watlek watpeace je kalau boy comment yang buat korang rasa hot . huu . 


2 ) Boy ni yang memang suka cakap bahasa campur mcm bahasa melayu campur with bahasa inggeris lolx !tapi boy yg ckp mcm ni memang ada masa depan boy tuhh . haha 'merepek' . Because nanti dia boleh ajar kita sikit-II if ada apa-II yang kita tak faham .Even , aku suka boy yang nampak handsome , If dah kahwin , hari-II korang tengok muka yang sama . Kalau muka macam Tenok , sanggup korang nak tengok muka dia ? ! . Maybe sanggup kot korang . huuu . Tapi dah jodoh kan .Nak buat macam mana , second boy tuhh mesti peramah sikit , baik , Ikhlas kalau couple-II tuhh and banyak lagi lah . Malas nak cakap ! hahaha


Boy ni dia kadang over sikit , and yang paling penting boy tuhh bukan kaki hang ! Hang mcm setiap minggu ke . bukan hari-II k sampai abaikan study  tuhh boleh la , tapi jangan lah sampai digelar ' Kaki or Raja Hang ' . huu . Tak suka . Boy yang minat mesti nampak style and memang pandai dress-up . huu . Lelaki dress-up ? haha . sorry aku tak tahu bahasa untuk lelaki . haha . 

 3) Boy yang suka buat muka = sebenarnya nampak cool
 Sebenarnya kan kan kan ! boy yang suka buat muka ni kadang-kadang nampak stylo , cool and menjadikan dia lebih handsome lah . Tapi if boy tuhh yang jenis macam lembut ke apa ke ? Memang tak ada style lah jawab nya . huhu . haha . Boy korang mesti ada yang smoke and tak smoke kan ? haha . eh - eh , aku dah melencong ke yang lain pulak ! atoto !

 4 ) Boy yang smoke
 Boy yang smoke ? Mesti boy korang smoke kan ?? . huuu . aku tak berapa minat lah lelaki yang smoke-II ni . Nanti boleh bawak mati lol ! . Nanti baru berapa bulan couple , dah meninggal boy tuhh . Menangis air mata darah pulak korang . huuu . Suruh lah boy korang tuhh jangan smoke sangat ! . Tak elok untuk kesihatan ! haha . K merepek . #jangan terasa , kbhaii


5 ) entah lah
 K dah masuk yang ini , aku dah tak tahu nak tulis apa dah . Hampir apa yang aku nak tulis , dah tulis dah pun . so , whatthehellboo ! huu .hari ni updates story dengan tittle tak ada kena mengena langsung . faham ! Dah , jangan mengada-ngada nak kutuk ke , perli ke apa ke ? Watlek watpeace watcool je k (Y) . huu . yesss . Aku out dulu . nanti aku free aku updates lagi . Kbhaii

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


:n:“Saya suka dengan”..
Ini penting ! Tolonglah jangan sesekali memberitahu si dia andai korang tertarik dengan mana-mana lelaki atau wanita yang lebih tampan dan cantik dari si dia . Mungkin niat korang tu untuk mengagumi kecantikan dan ketampanan seseorang itu dan tiada niat untuk mencurangi si dia.. namun ia akan tetap menyinggung perasaan si dia. Jadi , untuk mengekalkan perhubungan korang , elakkan daripada berbuat demikian erkk. 
#copypaste


:n:“Saya tidak suka awak berkawan dengan...”
Jangan sesekali merendah-rendah atau memperlekehkan teman-temannya. Sebaik-baiknya korang beritahu perkara yang baik-baik sahaja tentang mereka biarpun ada di antaranya korang sukar untuk disenangi. Perlu diingat jika korang baru sahaja dengan si dia , jangan senang-senang je kamu memperkatakan keburukan temannya . padahal , si dia sudah mengenali temannya lama daripada diri korang tu sendiri . So , jangan lah korang terlalu sangat mengongkong diri si dia pasal hal2 kawan ni .
#copypaste

:n:Tertarik dengan teman baiknya yang sangat seksi
Hah ? Seksi ke , seksa ? HAHA. Kalau korang fikir teman baiknya kelihatan SEKSI kan , jangan beritahu keadaan sebenar walaupun dengan nada yang bergurau ! Ingat taw.... Tak mungkin si dia merasakan itu satu gurauan , malah si dia akan merasa marah dan terluka. Dan dalam jangka masa yang panjang kepercayaan nya terhadap korang akan hilang dan akan menjadi semakin pudar ^^ Jadi , jangan lah berani korang ambil risiko sebegini ya!
#copypaste


Jangan Bercinta Kerana Rupa Sahaja !
Kecantikan fizikal memang indah dan mudah saangat menggoda sesiapa sahaja , tetapi  ianya bolh luntur kerana usia  . Oleh itu , apa yang lebih penting ialah kecantikan dalaman seseorang kerana ianya tidak akan luntur selagi nyawa dikandung badan :)
# semua dah mengarut . aku out dulu , kbhaii . Iloveyou




Lots of loves
Yuyun Wat'ever