Assalamualaikum ! hello . hari ni nak story sikit . Tadi dalam pukul 2:37 p.m. LV pergi sekolah because nak ambil duit RM100 yang PM kita bagi tuhh . sumpah Happy ++ because dapat meet dengan kawan-ll. Terubat juga rinduu LV dekat kawan-ll LV . sumpah rindu sangat-ll lol !

Dah lah member-ll LV semua super duper punya bestiieess ."merecik
HAHAHA . dah lah pakai baju sekolah . sumpah rindu sangat time dekat kelas-ll ramai-ll . Kelas LV ( 1C ) jarang penuh kelas .. sebab murid nya ada yang raja and ratu tak datang sekolah . haha . maaf lah . Aku akan ingat kenangan tuhh sampai bila-ll denagn super duper member kelas LV . Datang-ll je jumpa " mawar yana & mawar izzaty " . oh i miss my daughter . dia suka panggil saya mak ! . haha . entah . lantak lah . btw , saya belum berkahwin . Im single !

huhu . Tim nak ambil duit dekat dalam bangunan form 6 kot . ada nampak orang macam " YUNA " dress up dia sebijik yuna , aku ingat kan siapa lah tadi . rupanya kakak budak kelas sebelah aku . Sumpah weh ! dress up dia sebijik YUNA . huhu . btw , dia pakai baju oren , and selendang . Kasut dia kemain tinggi . Jelous bhaii ! . huhu . 

And dah habis ambil duit tuhh , aku pun balik lah . huhuu . nak buat apa lama-ll . You know before I pergi sekolah , I minum-ll dekat " AACHIE CORNER " dalam pukul 11 lebih macam itu lah . Then kita nampak " nooryasmeen " naik fixie . Awak tahu " yasmeen " , abang kita kata " budak perempuan tuhh comel lah " huhu . kita cakap lah nama " yasmeen " dekat abang kita . haha .

Member-ll kelas yang saya sayangi



                                                                                                              Lots of loves
                                                                                                                          Iloveyou